Instagramannoncering

Instagram reklame

Nå de unge med Instagram videoreklame og annoncer

Instagram ejes af Facebook og begge sociale medier deler annonceringsplatform, kaldet Ads Manager eller Power Editor. Det giver god mening for mange virksomheder, at anvende de to medier i en afstemt kombination for at nå ud til målgruppen .

Instagram er verdens mest anvendte sociale medie til deling af billeder, og anvendes i særlig høj grad af yngre kvinder. 50 % af mediets brugere logger på mindst en gang dagligt, og har du en yngre målgruppe er annoncering på Instagram som regel en god ide.

Vi står gerne for videoproduktion til videoreklame, og assisterer med opsætning af annoncer i det sociale medies tre nuværende annonceformater:

Videoannoncer (video op til 60 sekunder)
Roterende annoncer (karrusel med billeder med video og billeder)
Annoncer i Stories (Bjælken over det normale newsfeed)

Du kan se eksempler på videoreklamer her, der også fungerer perfekt som Instagram annoncering.

Se gerne nærmere på vore pakkeløsninger, hvor vi tilbyder små effektive kampagner der inkluderer både video, billeder og annoncering