Priser Facebook, Instagram & YouTube annoncering

Vi tilbyder forskellige pakkeløsninger og priser for Facebook-, Instagram- og YouTubeannoncering, og overordnet kan vi sælge dig teknisk hjælp til opsætning af annoncer hvor du selv leverer billederne, eller du lader os stå for videoproduktion af din videoreklame og lader en professionel fotograf tage produktbilleder til dine kampagner. Det sidste er naturligvis den løsning vi anbefaler.

Rådgivning og teknisk opsætning af en reklamekampagne på Facebook

Rådgivning og teknisk opsætning af en reklamekampagne på Facebook Image

Det får du

  • Rådgivning i anvendelse af annoncering på Facebook
  • Opsætning af 1 reklamekampagne på Facebook med egne billeder eller stock photos
  • Forskellige annonceformater med både video og billeder
  • Hjælp til opsætning af Facebooks og Instagrams annoncesoftware, Powereditor og Ads Manager
  • En resultatrapport

En god løsning for:

  • Dig der vil ordentligt i gang med Facebook annoncering, men gerne vil hjælpes godt i gang.
  • Dig der er overbevist om at Facebook er en effektiv annonceringsplatform, og at markedsføring på sociale medier kræver en tidsmæssig- og økonomiskinvestering for at tiltrække kunder.
  • Dig der endnu ikke er overbevist om Facebooks effektivitet som markedsføringsværktøj, men er villig til at investere lidt penge i at teste det af.

Rådgivning og teknisk opsætning af en reklamekampagne på Facebook

Rådgivning og teknisk opsætning af en reklamekampagne på Facebook Image

Det får du

  • Rådgivning i anvendelse af annoncering på Facebook
  • Opsætning af 1 reklamekampagne på Facebook med egne billeder eller stock photos
  • Forskellige annonceformater med både video og billeder
  • Hjælp til opsætning af Facebooks og Instagrams annoncesoftware, Powereditor og Ads Manager
  • En resultatrapport

En god løsning for:

  • Dig der vil ordentligt i gang med Facebook annoncering, men gerne vil hjælpes godt i gang.
  • Dig der er overbevist om at Facebook er en effektiv annonceringsplatform, og at markedsføring på sociale medier kræver en tidsmæssig- og økonomiskinvestering for at tiltrække kunder.
  • Dig der endnu ikke er overbevist om Facebooks effektivitet som markedsføringsværktøj, men er villig til at investere lidt penge i at teste det af.