Har i også nogle af disse
udfordringer?
Nye deltagere på kurserne i Facebookannoncering er lidt nervøse os usikre på hvordan man gør, og har ofte også haft lidt blandende oplevelser på egen hånd.
Mange siger at annoncesoftwaren, Ads Manager, virker uoverskuelig, og er usikre på om de anvender programmet rigtigt.
Mange savner også en overordnet plan og strategi for deres social media annoncering, eller sidder med en fornemmelse af, at der er muligheder de overser.
Ofte hører vi også, at det er er besværligt og tidskrævende at lave annoncerne
Med udgangspunkt i mange af disse problemstillinger, har vi udviklet kurset i Facebook- og Instagramannoncering. Læs hvordan herunder ↓
LÆR DE ESSENTIELLE TEKNIKKER PÅ SEKS TIMER
På vores komprimerede kursus i annoncering på Facebook og Instagram lærer du og dine kolleger de basale teknikker, som man bruger 90% af tiden i annonceringsarbejdet.
Efter kurset I selv annoncere med billeder og videoer, og I kan læse resultaterne ved hjælp af Facebooks indbyggede værktøjer til rapportering.
Anvendelse af Facebooks egen cookie, pixelen, og gennemgang af annonceværktøjerne
Enkle metoder der sparer dig tid i annoncearbejdet
En overordnet plan for din annonceringen der skaber fokus, klarhed og muligheder for at sammenholde målsætninger og resultater.
Lær at oprette specifikke målgrupper til annonceringen og definere målsætningerne for annoncerne
Overblik over- og anvendelse af de mange kreative annonceformater med video og billeder
Enkle downloads af resultatrapporter fra Facebook til Excel med relevante data
investering
Inkluderet i prisen
6 timers intensiv workshop fuld af praktiske øvelser for alle deltagerne
__
Skriftligt kursusmateriale med manualer og tjeklister til Ads Manager (annonceprogrammet)
__
Tilgang til how-to videoer med alle teknikkerne fra kurset
__
Op til 8 deltagere
__
Undervisers transport til jeres kursuslokale i hele DK
__
12.500.00 dkr
Vi plejer at spørger vores kunder, hvor mange konverteringer i form af mere salg der skal til, inden investeringen for kurset er tjent hjem.
Kurset hjælper dig til at skaffe disse konverteringer og salg, så det er i dette lys du bør se investeringen.
Vi glæder os til at samarbejde med dig.
kursets indhold
De digitale værktøjer
Vi gennemgår annonceværktøjet, Ads Manager, der også bruges til annoncering på Instagram. Du lærer de essentielle funktioner, så du smidigt kan oprette nye kampagner til de ønskede målgrupper, lave annoncer med flotte billeder og videoer og måle resultaterne med tydelige rapporter.
Efter kurset forstår du Facebooks annoncestruktur og kan navigere sikkert rundt blandt de funktioner du vil bruge 90 procents af tiden i arbejdet med annoncering.
strategi for
annoncerngen
Det er ikke svært at lave ineffektiv Facebook-annoncering (..!)
Forudsætningen for at få mere salg, flere kunder, flere besøgende på hjemmesiden eller flere leads til salgsarbejdet etc., er at annoncere med det rigtige budskab til de rigtige målgrupper på det rigtige tidspunkt. Vi hjælper deltagerne i gang med den overordnede strategi for annonceringen.
Facebook kurset kredser bl.a. meget om forståelsen af salgstragten, og den vigtige forskel på bred annoncering til en målgruppe der endnu ikke kender ”dig”, til forskel fra annoncering til et motiveret publikum med godt kendskab til dig og din virksomhed.
Anvendelse af kreative formater
At anvende god video og de rigtige billeder sammen med en fængende tekst, bliver stadig mere vigtigt i annonceringen. Dette skyldes ikke mindst, at konkurrencen om opmærksom er hård.
Facebook tilbyder en lang række annonceformater med forskellige kombinationer af billeder, video og tekst, og du lærer at vælge og anvende formater der passer dit budskab.
Vi ser nærmere på Facebooks kreative værktøj Creative Hub, og gennemgår hvilke formater der er tidens mest effektive.
AFSTEMNING AF FORVENTNINGER
Baseret på erfaring, er dette hvad du kan forvente af kurset i annoncering på Facebook og Instagram