Her kan du se hele interviewet fra januar 2018 med Tina Mellergaard, i sin sidste tid som Head of Social i Landbrug & Fødevarer. I jobbet var Tina (næsten) nød til at stå op med hønsene, for at kunne svare på landmændenes henvendelser meget tidligt om morgenen. Hun fortalte også om den medietræning hun har lavet med de fagligt stolte landmænd, så de kunne bruge bl.a. Facebook som platform for deres budskaber.
Tina har også trænet direktørerne i organisationen i medieanvendelse, og hun afslørede, at landmændene ofte var mere digitale end først nævnte, hvilket blev sagt med et kærligt smil.
I interviewet kom vi også ind på hvordan vi man kan bruge ”digitale kroge” til at styrke sit netværk, og Tina fortalte om en mode hun i sin tid på IBM udviklede til sælgerne, der gjorde det lettere for dem at skaffe gode leads.
Vi var i det hele taget vidt omkring, og talte om hvordan det er, at være ansvarlig for mere end 55 sociale medier, om vigtigheden af at anvende godt produceret video i kommunikationen, om at turde være personlig i sine budskaber, om anvendelse af data til at måle resultater, om vigtigheden af tydelige mål og målgrupper og meget mere.
SCROLL gerne gennem interviewet og vælg de emner der interesserer dig mest, og kommentér endelig.
Skriv dig også gerne om til mit nyhedsbrev med tips og tricks til videomarkedsføring anno 2018.
MVH
Kristoffer